Skip to content

Home Forums Beurzen en andere evenementen Uitnodiging ontmoetingsdag Euphorbia Society te Doorn – 9 juni 2018

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #13721
    Aiko
    Moderator

    Leden van de Euphorbia Society hebben een uitnodiging voor een ontmoetingsdag in Doorn ontvangen. Omdat ook niet-leden welkom zijn, kan deze informatie gedeeld worden. Zie onderstaande uitnodiging:

    Beste euphorbia-liefhebber,
     Zoals op de jaarlijkse ledenvergadering besproken, zijn we voornemens een ontmoetingsdag te organiseren voor de leden uit de ‘Lage Landen’ van de International Euphorbia Society. Uiteraard zijn ook niet leden van harte welkom.
     
    Het doel van deze dag is om de verspreid wonende leden van de IES onderling met elkaar in contact te brengen. Het onderlinge contact van euphorbia kwekers is een grote stimulans voor de hobby. De beste manier om tips en ervaringen te delen is immers bij elkaar op bezoek gaan.
     
    We hebben de beschikking over een prachtige locatie voor deze dag, namelijk;
    Von Gimborn Arboretum,
    Velperengh 13,
    3941 BZ Doorn

    In de prachtige tuin, die op zich ook al een bezoek waard is, heeft Wilbert Hetterscheidt een prachtige kas met een forse verzameling Euphorbias uit Madagaskar. Die is normaal niet te bezichtigen voor de bezoekers, maar nu natuurlijk wel.

    De datum is gepland op;
    9 juni 2018.
    Van ongeveer 10.30 uur tot 16.00 uur.
     
    Tegen betaling kunt u gebruik maken van een eenvoudige lunch op deze locatie.

    Graag zien we een grote opkomst, vraag gerust belangstellenden uit je omgeving om mee te komen. Als je voornemens bent te komen deze dag, dan zou ik graag zo spoedig mogelijk jullie opgave voor deze dag ontvangen (ook graag of je van de lunch gebruik wilt maken). Een programma en kostenopgave van de lunch volgen.
     
    Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens, Rikus.

    Wil je deze dag bezoeken, dan kun je aanmelden bij Rikus Veldhuizen (rikus apestaartje u4ba punt nl)

    #13722
    Aiko
    Moderator

    De planten van de Madagascar-collectie van het Von Gimborn Arboretum waren voor leden van Succulenta al eens eerder te bezichtigen. Bij de landelijke vergadering in 2012 stond de collectie nog in de Passiflorahoeve in Harskamp, waar voorgaand aan de vergadering de collectie (en de rest van Passiflorahoeve) te bezichtigen was.

    #13775

    Goedemiddag,
    Ik kom graag naar Doorn, want ik ben een Euphorbia liefhebber.
    Kunt u me zeggen of er ook Euphorbias te koop worden aangeboden op deze dag? Dat maakt een bezoek extra leuk!
    Vriendelijk gegroet,
    Yvonne van Oirschot

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top