Skip to content

Home Forums Vraag & aanbod Planten / zaden / stekken gezocht Stekje van Trichocereus pachanoi cv. Tom Juul’s Giant gezocht

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Ben.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #43975
    Ben
    Deelnemer

    Ik heb al wat Tricho’s in mijn verzameling en heb gelezen over Tom Juul’s Giant, een bekende kloon uit San Francisco. Er is een heel verhaal over deze kloon en hoe hij in omloop is gekomen, maar vooral het dikke uiterlijk trekt mij. Op internet worden soms wat kloons te koop aangeboden, maar met verzendkosten kom je al snel op hoge kosten uit. Ik vroeg me af of iemand in Nederland een stekje voor me heeft? Tegen een kleine prijs, zo nodig.

    #44060
    Daan Romp
    Deelnemer

    Hallo Ben

    Dat is wel een hele specifieke cv. die je zoekt. In Nederland is het aantal Tricho verzamelaars zeer beperkt, laat staan dat ze een Tom Juuls Giant hebben staan.

    Ik raad je toch aan om via de Facebook groep “European Trichocereus Group” een oproep te plaatsen. Daar heb ik reeds veel succes mee gehad en verzendkosten binnen de EU zijn nog enigszins beperkt.

    Succes met je zoektocht!

    #44065
    Ben
    Deelnemer

    Hoi Daan,

    Bedankt voor je reactie! Ik vrees dat je gelijk hebt, jammer. Ik zal verder over de grens zoeken inderdaad, hopelijk bij de oosterburen meer succes.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top