Skip to content

Home Forums Beurzen en andere evenementen Myriam Bruneel donderdag 15 februari om 20:40 op de VRT 1 / Canvas

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #12713
    Aiko
    Moderator

    Komende donderdag is Myriam Bruneel uitgenodigd voor een programma over haar boek “Cactussen en Vetplanten, mijn hobby”, en ongetwijfeld komen er ook planten in beeld.

    De uitnodiging:

    “Van openbaar nut” is een TV-programma van Steven Van Herreweghe op VRT 1 op donderdagavond om 20u40 juist na “thuis”.

    Ik kreeg zopas een telefoon dat ik uitgenodigd ben voor het programma in verband met mijn boek: “Cactussen en Vetplanten, mijn hobby”. Ik was al vroeger verwittigd om mee te doen aan het programma. Ik moet volgende week donderdag dus op 15/2 om 20u40 aanwezig zijn Dit wordt een uitzending voor de cactusliefhebbers.

    Gelieve de tekst zoveel mogelijk door te geven, het is van belang dat er heel veel mensen kijken naar het programma. Ook op facebook laten weten aub! Cactusliefhebbers helpen mekaar. Alvast bedankt voor de medewerking,

    Myriam

    Zie ook: https://succulenta.nl/myriam-bruneel-donderdag-15-februari-op-de-belgische-tv/

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top