Skip to content

Home Forums Vraag & aanbod Kweekmaterialen gezocht Gezocht: vierkante potten van ongeveer 7 cm hoog en 7/9 cm breed

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #44227
    Aiko
    Moderator

    Voor het verspenen van mijn (vele) zaailingen zoek ik vierkante potten van ongeveer 7 cm hoog en 7/9 cm breed. Potten die dus breder dan hoog zijn. Dan kan ik hopelijk tot enige tientallen zaailingen in een enkele pot zetten en hebben ze weer een paar jaar om rustig verder te groeien (ze staan nu in vierkante potjes van 5 centimeter en dat begint wat krap te worden voor de meeste zaailingen van 2022 of ouder). Ik heb er al veel van dit soort potten in gebruik, maar ben helaas door mijn voorraad heen.

    Zaaischalen van ongeveer 7 centimeter hoogte zijn eventueel een interessant alternatief.
    Ik kan er planten voor in ruil doen, zaden, of ander formaat ronde potten, of een financiele tegemoetkoming.

    Heeft iemand wat liggend dat niet meer gebruikt wordt?

    #44236
    Erwin de Cock
    Deelnemer

    Kweekpot zwart – 7x7x6cm (100 stuks) | bol

    Dit misschien?

    Vriendelijke groet,

    Erwin de Cock.

    Lid 111 713.

     

    #44237
    Erwin de Cock
    Deelnemer

    Ik zie dat de link er niet in zit. Kweekpot 7*7*6 cm. 100 stuks. Megatuinshop.nl

     

    #44238
    Aiko
    Moderator

    Dank voor het meedenken, Erwin. Maar helaas acht ik dat type pot niet echt heel bestendig. Die gaan niet vele jaren mee en zullen makkelijk uit elkaar scheuren, vrees ik.

    #44249
    Erwin de Cock
    Deelnemer

    Misschien, maar ik moet zeggen dat ik deze potjes iets van 2 jaar gebruik en er nog niet eén gescheurd is. Ik heb er vele plantjes in staan, alles tussen het stadium van zaailing en een 8 of 10 cm. potmaat, zal ik maar zeggen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top