Skip to content

Home Forums Verzorging Bimskies?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #43923

    Ik was onlangs bij Eurofleur in Leusden, waar ik zag dat hydrocultuur weer een opleving lijkt te hebben. Wat me vooral opviel was dat de planten in een wit gesteente, wat erg veel lijkt op Bims(kies), waren opgepot. Vanmiddag was ik er weer en zag dat men “vulkaankorrels” verkoopt, in zakken van 7.5 en 20 liter. Ik heb twee zakken van 7.5 liter meegenomen, waarbij de korrels zo tussen de 2 en 5mm groot lijken te zijn. De zakken van 20 liter leken grotere korrels te bevatten. Voor wie op zoek is naar Bimskies is dit wellicht een tip. De korrels worden geleverd door het bedrijf Beautanic Lifestyle en zijn verkrijgbaar bij een aantal winkels/tuincentra door ons land heen.

    #43926
    Aiko
    Moderator

    Bij welke winkels zijn deze nog meer verkrijgbaar, dat je weet?

    Eurofleur lijkt geen keten te zijn dat landelijk of regionaal opereert, en lijkt alleen in Leusden te zitten.

    #43927

    Op de website van Beautanic Lifestyle kun je een overzicht van verkooppunten vinden (menu item Verkooppunten, boven in ’t midden). Bijvoorbeeld bij Tuincentrum Ockenburgh in Den Haag maar ook bij Intratuin Bredevoort om er maar een paar te noemen.

    Ik heb geen link geplaatst omdat mijn ervaring is dat als ik hier een link plaats, ik het bericht krijg dat de posting eerst bekeken moet worden door een moderator en de posting vervolgens nooit verschijnt, vandaar.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top