skip to Main Content

Home Forums Beurzen en andere evenementen Jaarlijkse beurs West-Brabant op 18 oktober!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

De beurs is twee maanden opgeschoven en gaat nu door met een aantal extra maatregelen.
    De locatie is: Ut Praothuis, Achter de Molen 17 in Etten-Leur.

• Iedereen wacht bij de ingang van het gebouw. Daar staat een tafel met formulieren voor inschrijving (naam telefoonnummer en tijd van binnenkomen)
    • Een mondkapje is verplicht voor iedereen die binnen is.
    • Bij het binnengaan neemt men een van de kaartjes mee met een volgnummer.
    • Er mogen maar 30 personen/kopers tegelijk binnen zijn.
    • Als de kaartjes op zijn, dan even wachten. Bij het naar buiten gaan het kaartje inleveren voor de volgende klant. In het gebouw is een looproute aangegeven, houd u daaraan.

Verkopers kunnen vanaf 9.00 uur de planten aanvoeren. Er kan een stand besteld worden van 1 tot max. 4 meter, deze kost €7,50 (dit is hoger i.v.m. alle maatregelen).

De zaal is open voor bezoekers vanaf 10.00 uur tot 16.00. Dit is langer dan normaal om iedereen de kans te geven om planten te kunnen kopen. De entree blijft gratis, maar een mondkapje is verplicht!

Informatie en stand bestellen bij Evert Smienk, tel. 0652314805 of per e-mail via altijd.aloe@ziggo.nl. Ook mogelijk via WhatsApp.
    Omdat wij vrijwel de enige beurs zijn verwachten wij een grotere drukte. Neem de tijd, want waarschijnlijk zullen er buiten wachttijden zijn. Houd ook buiten voldoende ruimte en houd de 1,5 meter aan.

Als iedereen zich aan de regels houdt, gaat iedereen weer gezond naar huis.

Aiko
    Moderator

Ik zie de noodzaak in van deze beperkende toegang. Voor veel mensen beter dat de beurs wel doorgaat op deze manier dan helemaal niet. Maar eerlijk gezegd als potentiële bezoeker voel ik met deze beperkingen niet de behoefte deze beurs dit jaar te bezoeken. Gelukkig maakt dat de ruimte in de wachtrij bij de deur vrij voor een ander.

Persoonlijk had ik graag gezien dat de beurs dan in de buitenlucht gehouden zou worden. Weersafhankelijk, toegegeven, maar op de parkeerplaats voor de deur zou in theorie genoeg ruimte voor stalletjes geweest zijn?

Wel ben ik erg nieuwsgierig of de bezoekersaantallen ten opzichte van voorgaande jaren minder zijn, of juist door het verder ontbreken van plantenbeurzen op de agenda bovengemiddeld drukker is. Hopelijk laat een van de organisatoren hier nog iets over horen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top