Skip to content

Home Forums Vraag & aanbod Planten / zaden / stekken aangeboden Gratis zaden Massonia longipes

  • Dit onderwerp bevat 7 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Aiko.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #7470
    Aiko
    Moderator

    Ik heb onlangs aardig wat zaden kunnen winnen van mijn Massonia longipes.

    Geïnteresseerden die deze soort eens willen proberen kunnen van mij gratis zaden ontvangen (tegen vergoeding portokosten). In plaats van vergoeding van de portokosten vind ik ruilen tegen zaden van andere (Afrikaanse) succulenten ook interessant, afhankelijk van de soort.

    #7476
    stichtingmeo
    Sleutelbeheerder

    Aiko, lijkt me een leuk soortje om te proberen. Ik heb vorige week voor het eerst wat Massonia soorten gezaaid. Ze zijn nog niet gekiemd helaas, na 10 dagen. Wat zijn jouw ervaringen met het zaaien van deze soorten en kan je misschien een foto uploaden hier?

    #7475
    Aiko
    Moderator

    Ik hoop in de loop van de winter / begin voorjaar meer Massonia-soorten te kunnen aanbieden (M. echinata, M. sp. (Roggeveld), de ‘echte’ M. tenella en M. bifolia).

    Cactusplaza, misschien kunnen wij een interessante ruil doen? Ik zie op jouw site wel wat interessante soorten naar mijn smaak, waar ik graag tegen wil ruilen.

    #7474
    Aiko
    Moderator

    Inmiddels is mijn voorraad aardig geslonken, dus veel mensen kan ik er niet meer mee plezieren.

    #7473
    Aiko
    Moderator

    Ik heb momenteel nog één portie over. Hopelijk leveren mijn planten in het voorjaar weer nieuwe verse zaden aan.

    #7472
    drielse
    Deelnemer

    heeft u dat ene portie zaden van massonia nog?
    ik wil die dan graag, heb niets te ruilen. ik begin net met zaaien van cactus en succulenten. ik wil er wel voor betalen. kan allerlei soorten cactus en succulenta gebruiken.

    #7471
    Aiko
    Moderator

    Ik heb je net een privé-berichtje gestuurd.

    Eventuele andere geïnteresseerden kunnen mij via een privé-berichtje benaderen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top