Skip to content

Home Forums Vraag & aanbod Planten / zaden / stekken aangeboden Grote cactussen te koop, en een aantal gratis

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #7446
    Aiko
    Moderator

    Ik heb een aantal grote planten te koop, en een aantal kleinere planten gratis weg te geven. De grote planten zijn allemaal van minimaal voetbalformaat.

    Deze bloeit de hele zomer lang met veel grote gele bloemen:

    Bijna alles in deze krat is gratis, uitgezonderd de Astrophytums en de Echeveria (maar die zullen ook niet duur gaan zijn):

    Ik heb eventueel ook nog wat Gasteria’s voor de liefhebber.

    Indien interesse, stuur mij dan een persoonlijk berichtje.

    #7448
    Aiko
    Moderator

    Van de eerste vier foto’s hierboven gaat het telkens om de plant in het midden. Mocht dat niet helemaal duidelijk zijn.

    De eerste Ferocactus is ongeveer 40 centimeter in diameter. Dus een behoorlijk grote. Vraagprijs 40 euro.
    De tweede Ferocactus is ongeveer 30 centimeter. Vraagprijs 25 euro.
    De derde Parodia is ongeveer 40 centimeter hoog, en bloeit bijna de hele zomer door. Vraagprijs 35 euro.
    De vierde, een Hamatocactus, is ongeveer 20 centimeter. Vraagprijs 20 euro.
    Bij de vijfde foto zijn de drie Astrophytums rechtsboven elk 5 euro, net als de Echeveria rechtsonder. De rest is gratis. Daarnaast heb ik ook nog diverse Gasteria’s voor de liefhebber onder voorwaarde dat ze naar iemand gaan die een broeikas heeft.

    Dan heb ik nog twee planten die ik wil toevoegen aan de verkoop:

    Een zeer oude Echinocactus. Ik heb ‘m zelf al sinds 1999 en sindsdien een paar keer gebloeid. Heeft een diameter van zeker 40 centimeter. Vraagprijs 45 euro.

    En een Pachypodium bispinosum. Moet dringend verpot worden (de pot scheurt bijna open). De caudex is ongeveer 15 centimeter hoog. Vraagprijs 20 euro.

    #7447
    Aiko
    Moderator

    De planten zijn in principe al vergeven.

    #14328
    Fred
    Deelnemer

    Jammer!

    Groeten,
    Fred.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Back To Top